dilluns, 18 de febrer del 2008

La meva sorpresa al col.legi

Aquesta vegada us parlaré de tot el que he après i de com estic a la meva escola.
Prime quan jo vaig arribar a Catalunya estaba molt content perquè és un país nou per a mi, ja que m'han ensenyat moltes coses que jo volia fer con pot ser parlar el català, aquesta llengua m'ha agradat molt perquè vaig apendre-la molt ràpid i vull que tot vagi com va fins ara.
Quan vaig arribar a la meva escola d'ara (IES. PALAU AUSIT) em van dir que no podia fer el curs, el nivell que jo volia fer. Al principi jo em vaig posar malament, per això em van parlar de com és el sistema d'estudis a Catalunya, després d'això em vaig donar compte que tot ho puc fer amb calma i no ferho corrent , ja que així és millor i més facil per a mi.
Ara, després d'un temps em vaig donar compte que tot se m'ha facilitat molt i que ara ja estic per veure totes les matèries de 4t, això em posa molt content.